tirsdag den 9. februar 2010

A la liberty

I dag nåede jeg forbi posthuset efter den pakke, som lå og ventedet på mig. I pakken, som var fra stof2000, lå der babyfløjl i en fin og klar koral og to stykker bomuldsstof med fine liberty-agtige blomster. Jeg er nemlig blevet vild med liberty igen, igen, men da jeg ikke er så rutineret til at sy, ja så turde jeg ikke købe the real thing. Den koralfarvede babyfløjl skal måske blive til et par ballonbukser og småblomsterne til en lille kjole eller tunika til Therese.
Jeg havde også bestilt nogle af de sjove runde knapper i rød og lyserød. Tænkte, at de ville være fine som bær på de muffins, som jeg vil prøve at eksperimentere med.

5 kommentarer:

  1. Hej Shina
    Er så forelsket i de fine betrukne knapper du har billeder af. Er det nogen du selv laver? Er det mon nogen du vil sælge af....hvis du altså selv laver dem. Tænker bare at de kunne passe så smukt til mine små jakker!!!
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Hej Line!

    Jeg har fået lavet nogle af dem hos min lokale stofbutik, Fjølner, som også har en webshop.
    Andre har jeg selv lavet med et metalkit fra Stof&Stil. Det er super nemt og så kan du lave de skønneste knapper i Liberty. Det er pænest og nemmest at vælge dem i metal fra Stof & stil. De koster 25 kr. for 2 - 4 - 6 afhængig af størrelsen. De kan også købes via deres webshop og værktøjet er i pakningen. Jeg vil gerne lave dem for dig, men det er så nemt og økonomisk kan det ikke svare sig for dig :o)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for svar. Jeg må i stof og stil og købe nogle metalkits. Har en lille butik i nærheden som sælger dem, men hun tager mellem 15-20 kr pr kanp!!!! Det er for dyrt for mig.
    Det var bare det lilla og brune småblomstrede stof jeg var helt forelsket i, hvor har du købt det?
    Kh Line

    SvarSlet
  4. Hej Line

    Det var godt nok dyrt! Så kan det helt sikkert godt betale sig at købe kittet i Stof&stil. De to blomstrede stoffer er også fra Stof&stil :o)

    SvarSlet
  5. Ja ikk! Jeg må vist en tur i stof og stil selv om det ligger så langt fra hvor jeg bor.
    Tak for info!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.