mandag den 1. februar 2010

Se min kjole...

Min mor er den mest kreative kvinde jeg kender. Hun har hylder proppet til med ting og sager. Uanset hvad man står og mangler, ja ,så kan man være sikker på at finde det i min mors reoler. Hun syr, strikker, hækler, maler, klippe/klistrer, filter, modelerer og alt muligt andet.

Beklageligvis har jeg igennem tiden kun udvist meget lidt interesse for alle nørklerierne, tror måske det var tålmodigheden det kneb med.

Det er først nu jeg er blevet fanget og hvordan det er sket ved jeg ikke nøjatigt. Tror måske det har lidt med bloglæsning og en vis vest at gøre. Det med vesten hører til i et andet indlæg, så det må blive en anden gang :o)

Det jeg i første omgang har kastet min nyfundne kreativitet over, er syning. Jeg har på bare et par måneder produceret et ukendt antal kjoler og tunikaer til Therese og en af de sidst ankomne kan I se her... Desværre kan mit kamera ikke fange den lilla fløjl helt godt

2 kommentarer:

  1. Super godt gået... Den er da vildt lækker.. Så behøver du heller ikke spendere hos alle syerskerne, det er meget sjovere når man selv har lavet det.. ;)

    SvarSlet
  2. Hej Rakel: Tak for det :o) Og ja, det er lidt sjovt at kunne selv. Jeg ved egentlig ikke hvorfor jeg ikke er kommet i gang noget før, det er jo super hyggeligt og afslappende med håndarbejde.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.