fredag den 19. marts 2010

DIY til et moderne påskeæg

Jeg er jo egentlig ikke til påskepynt a la kyllinger, harer og den slags. Men nu, hvor jeg har fundet min indre kreakvinde frem, tænkte jeg, at jeg da ville forsøge mig med lidt pynt til højtiden.
Det er blevet til en forening af det naturlige og det kunstige mixet sammen i et æg.

Her får du en DIY, hvis du også vil prøve.

Jeg har brugt snor fra Stof2000, klart flydende lim, fuglesand og grillspyd i træ. Det smarte ved at bruge et grillspyd er, at det gør det lettere at styre ægget mens du pensler med lim og ruller det i sandet. Samtidig laver det også et hul, hvor du hælder en klat lim i og sætter snoren fast.

1 kommentar:

  1. Hej
    De blev rigtig flotte dine påskeæg. Jeg var spændt på at se dit projekt som du omtalte forleden.
    Du har rigtig fundet dit indre "krea" ;o)
    Har du forresten også tjekket den lokale genbrug? Var der i dag og købte lidt forskelligt til min indre "krea".

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.