søndag den 18. april 2010

Nørklerier med liberty

Jeg har i de sidste par dage nørklet med mit nyindkøbte liberty og har altså overvundet mig selv og klippet i de smukke stoffer :o)

Som før skrevet skulle alle anstrengelserne gerne munde ud i nogle puder, som jeg er blevet inspireret til via puderne fra creme de la creme a la edgar. I ren iver er jeg faktisk gået i gang med tre forskellige, men har ikke fået nogen gjort færdige endnu. Jeg er i stedet allerede i gang med at overveje, hvilke liberty-prints jeg bare må have fingrene i, næste gang jeg klikker ind hos The fabric compagny.

3 kommentarer:

  1. Det er virkelig utroligt som noget stof kan bringe lykke og give et sug i maven når det erhverves. Jeg er sikker på at det bliver nogle super fine puder.

    Har ikke selv lavet patchwork siden valgfag i 6. klasse, men kan mærke at det tegner til en genoptagelse af diciplinen!

    Og ellers en super inspirerende blog. Jeg har i øvrigt kastet mig ud i første give-away, hvis du skulle få lyst til at deltage? :o)

    SvarSlet
  2. det er i hvert fald nogle super lækre prints du allerede har fået fat i. Man bliver hurtigt hooked på det Liberty der, når først man er faldet for det :-)

    SvarSlet
  3. Hej Maiken

    Jeg har aldrig prøvet at patchworke med sekskanter før mit første forsøg med puden fra et andet indlæg. Er jo nybegynder i det kreative :o) Jeg er nu ved at samle nogle af puderne og er spændt på resultatet.
    Også tak for de fine ord om bloggen :o)

    Hej Mie

    Jeg havde egentlig aldrig troet, at jeg ville få lyst eller mod til at kaste mig ud i det fine liberty. Det er jo rigtig ærgerligt hvis det går galt :o)

    Kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.