onsdag den 26. maj 2010

Konsekvensen

Jeg er forarget og fortørnet og får ondt i maven, når jeg ser at andres meget personlige familiebilleder bliver misbrugt på den måde. Der kunne sikkert skrives side op og ned om den sørgelige skæbne som ligger bag, men det gør det jo ikke mere i orden eller mindre overgrebsagtigt for dem det er gået ud over.

Jeg har derfor spekuleret en del på, hvordan jeg skulle forholde mig i forhold til min egen blog og mine egne personlige billeder. Beslutningen jeg er nået frem til er, at alle billeder af mine børn og min mand, som evt. kan misbruges, er blevet slettet (kan ikke lige finde knappen som sletter hele indlægget)

Øv hvor er det p.... irriterende.

3 kommentarer:

  1. Hvad er det, der er sket? Er det i forhold til Rakels blog? Eller hvordan? Hun har jo slettet alt..

    SvarSlet
  2. Helt forståeligt.
    Den konsekvens tog jeg også selv for noget tid siden, efter jeg selv havde en ubehageligt oplevelse.
    Det er virkelig trist, men så godt det blev opdaget!!
    Kh Louise

    SvarSlet
  3. Hej Sarah

    Der har været en del polymik ang. en person, som har stjålet private billeder og identiteter på forskellige blogs. The vintage hausfra har bl.a. skrevet om det.

    Hej Louise

    Jeg tænker i hvert fald at det er løsningen for mig indtil videre. Måske kommer de på igen med mærkning...Jeg har rigtig ondt af de berørte og vil nødig stå model til det samme.

    Kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.