mandag den 5. juli 2010

Sommer-udsalg

Når man, som jeg, er glad for fint tøj pg lækre sko til børnene...ja...så er udsalgsperioderne altså en skøn tid. Jeg synes det er dejligt at få det hele til det halve og joooh, jeg går nok altid lidt amok. På den anden side, så skal alle jeans, sko, langærmede bluser, strømpebukser osv. ikke købes til fuld pris her i efteråret. Når alle udsalgs-godterne så samtidig kan bestilles i ro og mag en sen aftentime for derefter at bliver leveret til døren af posten...ja...så bliver det da ikke nemmere.
Her er et lille udpluk af købene til Therese fra Rohde, Hilfiger, Angulus og Gro...

Har du mon også været på udsalg?

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine køb! Selvom jeg ikke går med babyplaner, må jeg indrømme, at jeg virkelig glæder mig til at kunne købe løs i alle de lækre børneting :o)

    Det lyder spændende med billeder af flere indretningsprojekter; jeg læste hele bloggen i ét hug forleden og glæder mig til mere!
    Mvh. Ida

    SvarSlet
  2. Hej, dejligt at se at der kommer lidt gang i bloggen igen. Therese bliver en rigtig fin "prinsesse". Hvad mon der faldt af til Thore? Jeg glæder mig til at se nogle resultater fra din nye maskine♥

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Hej Ida

    Ét hug... hold da op :o) Det er dejligt du vil følge med og jeg har lige lagt et indlæg om et af vores indretningsprojekter.

    Kh Ann

    Hej Wadland

    Ja, nu håber jeg, at jeg får lagt indlæg in med lidt kortere intervaller end før.
    Thore er besemt ikke blevet snydt...han har bl.a.fået jeans, t-shirts og badeshorts. Det viser sig faktisk, at han her i sit 8. år er begyndt at interessere sig en del for tøj og frisure.

    Kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.