søndag den 18. marts 2012

Mine favoritter 1#

Jeg er rigtig glad for flere af Tromborgs produkter og her er nogle af dem jeg bruger jævnligt. Den store hvide dåse indeholder aroma therapy body lotion, som er rigtig god, fed og velduftende til efter badet. Faktisk så velduftende, at jeg selvfølgelig måtte eje eau de toiletten med samme duft. En sikker vinder er også Tromborgs mineral foundation sammen med deres concealer. Jeg har yderst følsom hud, som bliver irriteret og slår ud over det mindste, men disse to produkter kan jeg godt tåle. Sidst men ikke mindst er den lyse rosa neglelak rigtig fin når den kommer på. Den giver kun en svag farve og ser meget naturlig ud. Overvejer kraftigt at købe den i blå til sommertæerne.

2 kommentarer:

  1. Har længe tænkt på om jeg skulle prøve....kan du give et praj om hvor du køber produkterne henne?

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Jeg køber Tromborg i Viborg, hvor jeg bor, hos Tine Lund. Du kan dog købe produkterne på nettet, hvis du ikke har en lokal forhandler.

    Kh Shina

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.