fredag den 23. marts 2012

YEP...YEP...

Så fik jeg endelig investeret i et spejlreflekskamera og med det er lysten til at tage billeder og blogge helt i top igen. Synes lige jeg ville vise mit nye vidunder frem... :o) Det er et Canon og af en sådan type, at en novice som jeg kan finde ud af teknikken bag. Faktisk er det det, som står bag billederne fra de sidste nye indlæg.
Lige et close-up af min nye halskæde fra en af mine yndlingsdesignere, Stine Goya, skal I da også ha´.
God solskinsweekend.


6 kommentarer:

  1. Tillykke med kameraet! Hvor ser din cardigan skøn ud :)

    SvarSlet
  2. Åhh tillykke med det. Jeg drømmer også om et rigtigt kamera fremfor min telefon som jeg bruger nu.
    God weekend

    SvarSlet
  3. Lækkert - jeg har også for nyligt investeret i et Canon spejlrefleks - SÅ lækkert :D

    Selvom jeg ikke er ekspert udi alle dets muligheder, tager det tydeligvis meget bedre billeder end det jeg brugte før (Canon kompaktkamera).

    Tillykke med dit nye legetøj ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  4. Hejsa Mette: Tak skal du ha´. Jeg er også rigtig glad for kameraet, ja også cardiganen, som er en sag fra rützou med et par sæsoner på bagen :o)

    Hej Anne: Jeg har helt sikkert fået mig et dejligt kamera. Til gengæld har jeg ikke en lækker telefon, som du helt sikkert har, når jeg nu ser på kvaliteten af dine billeder :o)


    Hej Mirjam: Du har helt ret, kan også helt sikkert se forskel på billedkvaliteten på mine gamle og de nye.

    SvarSlet
  5. Hej Shina

    Hvilken model har du valgt? Jeg kigger også efter et Canon spejlrefleks der skal være overkommeligt for en nybegynder :)

    SvarSlet
  6. Helene: Jeg har købt et canon eos 1100d. Det har en fair pris og er meget brugervenligt.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.