torsdag den 19. april 2012

Min torsdag

Jeg har tidlig fri om torsdagen, og derfor kan jeg nå hjem og have et par timer for mig selv inden børnene skal hentes. Sådan en torsdag er helt og aldeles egotid for mig. Jeg læser nemlig modeblade, spiser yndlingssnack i sofaen, blogger, netshopper og ser TV2 news...og gerne på én gang og helt uden at blive forstyrret :)


Den nyeste shopping er frakken Dorine fra Baum und Pferdgarten....



...og en cuf i mat "sølv" fra cos.



Herman slapper også helt af om torsdagen :)



Costume og cashewnødder...mums.

8 kommentarer:

  1. Orv det ser godt ud altså!! Ville da hellere lave det også altså :)

    SvarSlet
  2. Det ligner bare en rigtig god dag! Åh, nej, nu blev jeg lækkersulten, da jeg så dine cashewnødder...Hmmm, måske har vi noget spændende i køkkenet?

    SvarSlet
  3. Den jakke. Suk! Vi vil se den på en dag :)

    SvarSlet
  4. Jeg er også bare helt vild med mine torsdage...og heldigvis også med ugens andre seks dage :)
    Uhhh Malene...se den på...jeg synes jo det er meget vildt at jeg sådan poster indlæg af mig selv med halskædesamlingen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror kun man kan se fantastisk ud i den jakke. Så ingen panik ;)

      Slet
  5. Jeg har også det armbånd, det er simpelthen så flot:-)
    Og sikke en lækker jakke, SUK!!

    SvarSlet
  6. Sikke en skøn blog du har:) Og virkelig et fint billede af katten.

    SvarSlet
  7. Nåhr, lækker kat! Den ville jeg gerne dele sofa med :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.