torsdag den 31. maj 2012

Der har været stille...

Der har været stille her på bloggen i et par dage. Jeg har nemlig været på lejrtur med min klasse; vi har været ude i det blå og fået lidt på opleveren. Jeg har taget tonsvin af billeder, men flest med en masse søde børn på :) og de er alene til brug til skolens hjemmeside. Dog fik jeg et par fra Trapholt og et besøg der kan altså godt anbefales.

Jakkesæt syet i plasticemballage fra f.eks. chips. Jakkesættene var en del af en udstilling om netop emballage.



Smukke kjoler og dragter syet af melposer og med tryk af flora danica. Modellerne fortæller historien om 200 års kvindemode.



Sjove små historier/rim om Rumpetten og hans jagt, blandt syv stoleklassikere, på at finde den bedst egnede til at prutte i.

6 kommentarer:

  1. Rigtig lækre billeder, og sød historie ved Panton-stolen! Haha :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er lettet over at se at ingen stik er sat i kontakten.... ; )

    SvarSlet
  3. Dejligt at I havde en god tur.

    SvarSlet
  4. Åh jeg elsker trapholt... Det er bare alt for længe siden jeg har været der. Godt det var en god lejrskole :-)

    SvarSlet
  5. Hvor skægt.. jeg har også lige været der, og billedet med view udover møblerne er næsten identisk med et jeg har taget.. :)

    SvarSlet
  6. Denise: Trapholdt er et rigtig lækkert sted...og det var super sjove rim til alle syv stoleklassikere.

    Snullemor: Ja ik'...børnene jeg havde med, var faktisk temmeligt forargede.

    Malene: Vi havde en rigtig fin tur, selv om varmen og solen jo ikke helt var med os som med jer :)

    Marie: Det er et rigtig lækkert sted og meget inspirerende også mht. til indretning. Jeg får sådan en lyst til at få hældt flydende beton ud på alle gulvene, lakere dem med ti lag skibslak og fylde alle rum med store malerier, møbler og ting fra Trapholtbutikken :)

    bare Wunderbar: Jeg var der i onsdags med min klasse. Vi var på lejrtur i Kolding og så skulle børnene selvfølgelig have en bid kultur fra Trapholt. Vi havde en guide på og emnet var body wrapping, det var meget interessant.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.