mandag den 28. maj 2012

Lige et lille hurtigt...

Herhjemme har vi travlt med at nyde forsommeren...og vi skal vist skynde os lidt, for måske er i dag den sidste dag med varme og højt solskin i denne omgang.
I går kørte vi en tur til Lundø. Lundø ligger rigtig naturskønt og selv om "stranden" ikke er helt i top, så er der lavt vand, mulihed for at ligge og slappe af, læse avis, spise is, studere krabber og bedst af alt, der er andre børn at lege med. Therese hyggede sig, mens storebror er på miniferie på Mors.








7 kommentarer:

  1. Skønt! Vi har haft en lignende tur i lørdags, det er altså bare skønt, og ja vi skal vist nyde den sidste dag i dag med rigtig solskin :-) go' fri mandag!

    SvarSlet
    Svar
    1. I lørdags var vi i Klitmøller (uden kamera øv)
      Det er bare fantastisk når sådan noget skønt vejr vælge at falde sammen med en forlænget weekend :)
      Også god fri-mandag til dig.

      Slet
  2. Lundø er bare altid godt.. I nåede da nok ikke savillas.. Det er ellers også et vigtigt besøg.. :)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud...:) Har ikke gjort stranden deroppe - kun Savillas.. Måske en 'fejl'..;)

    SvarSlet
  4. Jeg kommer lige i tanke om, at jeg faktisk ikke helt ved hvor i landet du bor. Men efter dine seneste ture ud i landet fornemmer jeg at det måske er tæt på min hjemstavn Skive? Er jeg helt gal på den? ;)

    SvarSlet
  5. Øv, så virker "svar" knappen ikke igen.

    bare Wunderbar: Vi kørte forbi savillas og det så rigtig hyggeligt ud, men vi nåede det ikke :)

    Annchen: Vi kørte forbi Savillas, men nåede ikke ind. Måske man skulle give sig tid til begge dele :)

    Malene: Jeg bor lige uden for Viborg...:)

    SvarSlet
  6. Arh, så var jeg ikke helt galt på den ;)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.