tirsdag den 19. juni 2012

Magasiner-magasiner-magasiner...

Jeg køber og læser rigtig mange månedsmagasiner...magasiner om både mode, børn og bolig. At smide dem ud, nænner jeg ikke, så de fylder efterhånden rigtig meget i reolen. Nu har jeg fundet netsiden Zinio, hvor man kan købe digitale magasiner. Det er egentlig ret smart og siden har et kæmpe udvalg fra hele verden. Mine danske favoritter bliver jeg ved med at købe i papirudgave, det er altså rart at have de glitrende sider i hænderne, men de mere specielle vil jeg nok gerne prøve i en digital udgave.






3 kommentarer:

  1. Uha ja. Og de er så svære at smide ud.. Men de pynter også synes jeg. Jeg vil lige tjekke linket ud.

    SvarSlet
  2. Dejligt at se jeg ikke er alene om denne last, jeg elsker også magasiner og køber mange hver månede og lige som dig nænner jeg ikke at smide dem ud, en gang i mellem er det super hyggeligt at hive de gamle frem og bladre i dem :-)

    SvarSlet
  3. Åh ja, jeg har også mange magasiner, som fylder, som ikke bliver smidt ud, og bunkerne vokser... Jeg har for sikkert længere tid siden end jeg husker, smidt ud med hård hånd, de magasiner som var mere end 5 år gamle. Jeg har et par få som jeg ikke kan slippe, men derudover synes jeg godt nok at jeg nemt kan mættes via lækre lækre boligblogge her på nettet... og indimellem irriteres jeg over at boligreportagerne går igen, så jeg tror også at digitale magasiner er vejen til overlevelse... jeg vil da også tjekke det link ud ;)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.